تاکسی امدادی در نیشابور آغاز به کار کرد

[ad_1]

ایسنا/ خراسان رضوی تاکسی امدادی به عنوان “امدادگر آتش نشانی” و “امدادگر اورژانس” در نیشابور آغاز به کار کرد.

شهردار نیشابور در مراسم افتتاح تاکسی امداد و نجات با تبریک روز ایمنی حمل و نقل به فعالان این حوزه خاطرنشان کرد: شورای شهرداری یکی از شوراهای شهرداری پیشرو در کشور در این زمینه بود.

سیدحسن میرفانی افزود: رانندگان تاکسی به عنوان بخش بزرگی از نیروهای فعال حوزه خدمات می توانند نقش موثری در کاهش خطر داشته باشند به ویژه اگر آموزش و سازماندهی لازم برای انجام این کار را در مرحله امداد و نجات داشته باشند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری نیشابور نیز در این مراسم بیان کرد: تاکسی امداد امروز در جلسه سازمان حمل و نقل بار و مسافر، آتش نشانی و خدمات ایمنی شورای شهرداری و اورژانس 115 آغاز به کار کرد.

اسماعیل قندهاری افزود: مهم ترین بعد مسائل امدادی، رسیدن به موقع امدادگران به محل حادثه است و توزیع مناسب تاکسی ها در شهرها این موضوع را ارزشمند می کند.

وی تاکید کرد: در نیشابور 1268 تاکسی پراکنده در سطح شهر داریم که اگر 10 درصد از این تاکسی ها با آموزش های تخصصی و تخصصی مورد نیاز وارد حوزه امداد شوند ممکن است درگیر آتش سوزی و آسیب شوند. از طرف مردم باشید و اگر چنین است فورا اقدام کنید.

قندهاری افزود: در این راستا و پس از دوره های امدادی ویژه، گواهی مربوطه برای رانندگان داوطلب تاکسی توسط همکاران اورژانس و سازمان حمل و نقل بار و مسافر با همکاری سازمان آتش نشانی تاکسی فوق صادر شده است. جعبه کمک های اولیه نصب شد.

کمک 13 میلیارد دلاری خیرین اردبیلی به کمپین «جان ببخش».
خواندن

وی گفت: همچنین در این راستا لوگوی ویژه تاکسی نجات بر روی بدنه تاکسی نصب می شود.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: در ادامه پروژه 125 دستگاه تاکسی در سطح شهر به عنوان امداد و آتش نشانی در اسرع وقت به عنوان آتش نشان عمل می کنند تا در صورت بروز حادثه در اسرع وقت اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی نیشابور، علی اکبر شکیبا از اجرای طرح ایمن سازی مسجد و آموزش کارکنان مسجد در آینده نزدیک خبر داد.

شکیبا با اشاره به آمار تصادفات جاده ای و تصادفات جاده ای از آمادگی این سازمان برای آموزش آتش نشانی همراه با راهنمایی رانندگی در هنگام اخذ گواهینامه خبر داد و ابراز امیدواری کرد که این مهم به زودی محقق شود.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

مطلب پیشنهادی

حداقل میزان تزریق کرونری از 5 تا 12 سالگی / شرایط تزریق دوز چهارم

[ad_1] رئیس اداره بیماری های قابل پیشگیری با واکسن وزارت بهداشت با اشاره به شرایط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *