شیر بال ولو جوشی

نام برد. در ادامه مقاله بال ولو چیست انواع آن را برای شما شرح می دهیم. به همین دلیل بال ولو را می توان به سه زیر گروه تقسیم بندی کرد که در ادامه شکل طراحی هر گروه را بررسی و شرح خواهیم داد.

بال ولو غاب

هنگامی که شیر کاملاً باز است، دیسک quarter میچرخد به طوری که اجازه عبور نامحدود سیال را میدهد . شیر توپی برنجی یا شیر توپی گازی بیشترین کاربرد را در انشعاب گاز دارد و به طور وسیع در این صنعت کاربرد دارد. Th is c on​tent was created with t​he help of G SA  Con tent G enerator​ Demov ersi᠎on!

چ بال ولوم

شیر گلویی یا «پینچ ولو» (Pinch Valve)، یکی از انواع valve با عملکرد خطی است که از یک مجرای انعطافپذیر لاستیکی تشکیل میشود.

بال ولو ثابت الحسن

دیسک این نوع ولو ها از میله مخروطی شکل نازکی تشکیل شده که از داخل سوراخ مدور صفحه عبور می کند و جریان حرکت سیالات را کاهش می دهد.

حرکت دورانی دیسکهای دایرهای یا مستطیلی شکل در این نوع شیر، امکان توقف، تنظیم و شروع جریان در سیستمهای پایپینگ را فراهم میکند.

خ بال ولوم

این شرکت یکی از بزرگترین شرکتهای جهان در زمینه فناوری های کنترل حرکت از جمله هوا فضا، کنترل آب و هوا، الکترومکانیک، فیلتراسیون، کنترل مایعات و گاز، هیدرولیک، پنوماتیک، کنترل فرآیند و آب بندی و محافظت است.

7. به تدریج فشار داخلی را افزایش دهید تا مطمئن شوید که فلنج ها و پیچ ها به درستی نصب شده اند و شیر آب بندی شده است.

بنابراین این نوع از شیر یک گزینه کاملا مناسب و مطمئن برای سیالات گازی هستند که در آن ها عدم نشت و کیپ بودن مهم به شمار می آید.

ج بال ولوو

در شیرهای فولادی گلوب برای دمای تا 750 درجه فارنهایت (399 درجه سانتیگراد)، تمام اجزای ساختار آن به طور کلی از فولاد ضد زنگ ساخته شده است و بنابراین مقاومت در برابر گرفتگی و گند زدگی ایجاد می کند.

ک بال ولوم

این شیرها توانایی تحمل فشارهای بالا و حجم بالای سیال را دارند و همچنین اغلب می توانند تا دمای 480 درجه سانتیگراد، به راحتی جریان سیال را مدیریت کنند.

ث بال ولوم

شیر توپی حجم کمی دارد. در ادامه همراه ما باشید تا در مورد این شیر که اسم جالب دیگری هم دارد (شیر سماوری) بیشتر آشنا شویم.

مینی بال ولو

اسم برد. در ادامه این مقاله انواع آن را برای شما شرح می دهیم. جهت ارائه قیمت شیرهای کنترلی ابتدا باید مواردی بررسی گردد که در ادامه به صورت مختصر به این موارد اشاره شده است .

از موارد قابل توجه قابلیت تحمل فشار بسیار بالا به نسبت ساختار این شیر می باشد. بازهم با بستن شیر و بر خلاف پدیده کاویتاسیون پس از عبور از محدوده کم فشار، بخش بخار شده به صورت کامل مایع نمی شود.

ج- در پالایشگاه ها ولو یکطرفه را روی لوله خروجی تلمبه ها نصب می کنند که پس از انتقال مقدار لازم مواد نفتی ، و بستن تلمبه یا خاموش شدن اضطراری تلمبه مواد ارسال شده نتوانند برگردانده شود زیرا در اثر برگشت علاوه بر هدر رفتن انرژی صرف شده برای ارسال آن ممکن است طرف دریافت کننده مواد را نیز با کمبود فوری مواجه سازد از این مهمتر ممکن است فشار مایع برگشتی که از همان مسیر رفته معکوس شود و در نتیجه تلمبه گریز از مرکز را با سرعت فزاینده به گردش در بیارد و سرعت آنقدر زیاد شود که تلمبه داغ شده و از کار بیفتد و حتی ممکن است منفجرشود .

طراحی تخصصی ویلا با بهترین قیمت + پیش طرح رایگان
خواندن

بدنه شیر توپی دسته فلزی از جنس فلز نمی باشد و می توان آن را به عنوان جایگزین بسیار مناسبی برای شیر توپی فلزی انتخاب کرد.

ف بال ولوم یعنی چه

معمولا شفت شیر از یک طرف، به قطر بزرگ تر پلاگ متصل است و از طرف دیگر با عملگر یا دسته شیر.

د بال ولوم

تنها بخش متصل توپی، بخش فوقانی آن است که به کمک یک شفت از بالا کنترل می شود. در طراحی این قطعات از گردش نود درجه ای یک گوی تو خالی استفاده شده است.

طوری که با چرخش گوی جریان سیال قطع و یا وصل می شود. اگر طراحی گوی به گونه ای باشد که قطر آن دقیقاً هم اندازه قطر خطوط لوله ها باشد، افت فشاری در مسیر جریان سیالات پیش نخواهد آمد.

پ بال ولوم

در نتیجه اگر نیاز به تعمیر بال ولو باشد، باید ولو به طور کامل از خط جریان باز شده و تعمیرات روی آن انجام بگیرد.

این نوع از ولوها برای کار در دماهای بالا مناسب نبوده و اصولا برای سیستم هایی که سیال مورد استفاده در خطوط مایع مخصوصا اسید ها می باشد، مورد استفاده قرار می گیرند.

بال ولو ترکیه

شیر توپی ۱۶ اینچ کلاس ۶۰۰ (LF2) l,مورد استفاده در صنایع مختلف از قبیل نفت و گاز و پتروشیمی. این شرکت در سال 1917 تاسیس شد و از 9 دسامبر 1964 در NYSE به صورت عمومی مورد معامله قرار گرفت.

بال ولو چیست

لذا با توجه به سبکی وزن و قیمت مناسب همکاری جدی بین طراحان ولو پروانه ای و متخصصان در رشته متالورزی و مکانیک و رشته های پلاستیک و لاستیک سازی به وجود آمده که جنس صفحه دیسک و سیت به صورت های مختلف سبک و قابل ارتجاعی تولید شود.

بال ولو کلاس 150

تا چنانچه اگر گرداننده اصلی که هوا یا هیدرولیک می باشد از کار بیفتد بتوانند با آزاد کردن آن از دنده با اهرم یا فلکه دستی صفحه را درهر حالت که باشد نگهدارند.

یکی از مزایای ولوهای سوزنی این است که در صورت استفاده در حالت نیمه باز، احتمال آسیب به نشیمن گاه ولو، نسبت به سایر ولوها کمتر می گردد.

بال ولو گازی

میزان افت فشار در حالت Full بسیار کم می باشد در این نوع شیر توپی هیچگونه محدودیت در عبور جریان سیال وجود ندارد.

بال ولو فول بور

ازشیرهای توپی برنجی برای قطع و وصل جریان آب نیز استفاده میشود که اغلب رنگ این شیر ها نقره ای بوده ودارای بدنه ی یک تکه میباشد .

در طراحی شیرهای جوشی دیگر خبری از پیچ و مهره و اتصالات چند تکه نیست. ولو دستی: شیرهایی که برای تنظیم و تغییر وضعیت جریان سیال از فلکه، دستگیره، جعبه دنده یا زنجیر استفاده میکنند.

همان طور که در ابتدای مطلب اشاره شد، از پلاگ ولوها برای کاربردهایی نظیر قطع و وصل، تنظیم، ترکیب و تغییر جهت جریان استفاده می شود.

خ بال ولوفو

استفاده از این اسلیو، اصطکاک میان مکانیزم پلاگ و بدنه را کاهش می دهد. در این نوع اتصالات، درزهای آببند (روی رزوهها) و گسکت (بین سطوح اتصالات)، وظیفه جلوگیری از نشت سیال را بر عهده دارند.

هر یک از این اتصالات برای ولوها و شرایط عملیاتی مشخص مناسب هستند. توپ درون شیر دارای سوراخی است که جریان آن با عبور کامل از دو انتهای شیر ، آزادانه عبور می کند.

خرید 36 مدل ترازو دیجیتال وزن کشی [ شیک و فانتزی ] مدل های جدید (3)
خواندن

بال ولو ثابت

کلیه کالاهای ارائه شده در مجموعه نوین صنعت کاسپین دارای گارانتی تست فنی و تست متریال میباشد . در بازارهای بین المللی برندهای معتبری جهت تامین و خرید شیر توپی ارائه شده است.

شیر توپی از سایز 2 تا 36 اینچ و DN از 50 تا 900 تولید می گردد. از این نوع ولو برای کنترل مواد خورنده مثل اسیدها استفاده می گردد.

گلوب ولوها، معمولا در سیستمهای نیازمند آببندی کامل مورد استفاده قرار میگیرند. در این مدل شیرها دو عدد حلقه با شیارهایی که درون آنها تفلون جهت آببندی قرار دارد در نظر گرفته شده است که به آن سیت-رینگ میگویند.

بال ولو با اکچویتور

به طور کلی دسته بندی های مختلفی جهت شیرآلات صنعتی می توان متصور بود که یکی از بهترین دسته بندی ها برای شیرآلات از حیث کاربرد آنها در صنعت و به شرح زیر می باشد.

بال ولو ثبت

این نوع از دنده ها به شیر اجازه می دهند که از دسته کوچکتری استفاده کنند ولی نیروی حاصل از آنها به اندازه یک شیر بزرگ می باشد.

قیمت شیر توپی برنجی (گازی) بسته به برند آن و سایز مورد استفاده متغیر می باشد. در وب سایت eBonak تلاش بر آن است تا قیمت شیر توپی از سازندگان و تامین کنندگان گوناگون استعلام گرفته شود و براساس مشخصات مورد درخواست بهترین قیمت برای شیر توپی به مشتریان پیشنهاد گردد.

شرکت ایتالیایی GIACOMO CIMBERIO به اختصار CIM به معنای کیفیت بالا و ممتاز و قیمت مناسب می باشد در دهه 50 میلادی تاسیس گردید .این شرکت در زمینه تولید انواع شیرآلات صنعتی ، و ساختمانی فعالیت می کند و یکی از تولید کنندگان با کیفیت شناخته می شود که توانایی برطرف کردن نیازهای مشتریان خود را دارد.جهت اطلاع و مشاهده محصولات مختلف و دریافت قیمت انواع شیر توپی کلیک نمایید.

قیمت شیر توپی استنلس استیل به نسبت بالاتر از شیرآلات دیگر می باشد. شرکت ماشین سازی اراک باتوجه به نیاز بازار ایران و منطقه، همچنین توانمندی ها و پتانسیل های خود فوق به طراحی، تکنولوژی و ساخت بال ولو در سایزهای 2″ تا 56″ و کلاس کاری 300 تا 2500 مطابق با استاندارد API 6D و از سایز 2″ تا 9″ و فشار کاری از 3000 PSI تا 10000 PSI مطابق با استاندارد API 6A ورود نموده است و تا کنون موفق به طراحی و ساخت بال ولو از سایز 2″ تا 30″ با کلاس کاری 300 تا 900 شده است.

بال ولو رزوه ای

باز و بسته کردن شیرهای توپی بزرگ به نیروی قابل توجهی نیاز دارد. با این وجود، در صورت نیاز به تعمیر این شیرها، باز بودن جریان آب در فرآیند تعمیر اختلال ایجاد خواهد کرد.

از شیر گازی یا بال ولو برای قطع و وصل کردن جریان با کمک یک توپی استفاده می شود. با این وجود چون امکان تعمیرات برای ولوهای جوشی وجود ندارد، در طراحی های صنعتی کمتر مورد استفاده قرار می گیرند و بسته به انتخاب مشتری دارد.

قیمت بال ولو

ایا با شیر الات توپی اشنا شده اید؟ ساختار آن ها بسیار ساده و کاربردهای فراوان آن­ها باعث شده تا بسیاری از کارخانه ­های دنیا به تولید شیر توپی برنجی بپردازند.

این نوع ولو از لحاظ ساختمان بسیار ظریف و تقریبا کوچک می باشد و به علت داشتن مکانیزم مورد اعتماد در عملیات های حساس و دقیق به کار می روند.

بال ولو ذکر الله

جهت اطلاع دقیق تر از استانداردهای ابعادی به کاتالوگ بال ولو مراجعه نموده و یا با کارشناسان ما در واحد مشاوره فنی تماس حاصل نمایید.

راههای حمل و نقل پیانو در اسباب کشی
خواندن

بال ولو یک اینچ

بدنه این دسته از شیرهای توپی یک ، دو و یا سه تکه هستند و قطعات به روش اتصال موقت (پیچ و مهره) به هم متصل می شوند.

نوع سه تکه این شیرها به راحتی برای تمیز کردن از شبکه جدا می شود. شیرهایی با تریم خاص ممکن است برای کاربردهایی طراحی شوند که بیش از این محدودیت های فشار تفاضلی دارند.

غ بال ولوم

و این بستگی به عواملی مانند دما ، فشار سیال و محیط نیز بستگی دارد. این نوع ولوها نیز مانند گیت ولو ها مقاومت بسیار پایینی در مقابل جریان سیالات به وجود می آورند.

جهت اطلاع از آخرین قیمت ها با ما در تماس باشید. سایز این شیر ها معمولا از 0.2 اینچ تا 48 اینچ (0.5 تا 121 سانتی متر ) می باشد.

عمدتا در این نوع شیر تلفات انرژی بالاست. شیرهای متصل به لولههای گاز درون ساختمانها معمولا از نوع شیرهای توپی هستند.

در انواع یاد شده از شیر بال ولو فولادی ، عملکرد یکسان است. برای سیالات عبوری خورنده و یا در صنایع غذایی ، شیر الات توپی استنس استیل کاربرد ویژه دارند .

شیر توپی یا «بال ولو» (Ball Valve)، یکی از انواع ولو دورانی است که از یک مانع کروی (توپی شکل) به منظور توقف یا عبور سیال در سیستم لولهکشی استفاده میکند.

پلاگ ولو اکسنتریک: در این نوع پلاگ ولو از یک نصف پلاگ به جای پلاگ کامل استفاده می شود. در شیرهای گلوب چدنی، حلقه های دیسکی و سیت ها معمولاً از برنز ساخته می شوند.

بال ولو بادی

در تعدادی از انواع مواد تشکیل دهنده دیافراگم هاکه از نوع الاستومری می باشند ، این دیافراگم ها مقاومت بسیار قابل قبولی در دماهای بسیار بالا دارند.

ترینیون بال ولو

اکچویتور پنوماتیک روی شافت چهارگوش شیر گازی مونتاژ می شود و مجموعه شیر توپی پنوماتیک را تشکیل می دهد. این نوع شیر توپی برای فشارهای کاری پایینتر طراحی میشود.

باید نوع و متریال آن نسبت به سیال عبوری انتخاب شود. دریچه ی اطمینان را باید طوری انتخاب کرد که در صورت بهم خوردن تعادل فشار ظرف (در حدود ۱۰ درصد بیش از فشاری که مخازن باید اصولا نگهدارد و یا در حد بالاترین فشاری که ظرف می تواند تحمل کند ) ولو اطمینان باز شده و مقادیر مایع یا گاز را خارج می کند.

دیسک یک شیر گلوب را می توان به طور کامل از مسیر جریان خارج کرد یا می تواند مسیر جریان را به طور کامل ببندد.

قیمت شیر توپی فولادی بنا به طراحی آن و متریال به کار رفته در جنس بدنه و تریم آن متفاوت می باشد.

این نوع ولو همان ولو سوزنی است , با این تفاوت که یک زاویه نود درجه بین ورودی و خروجی آن وجود دارد.

ق بال ولوو

شکل طراحی بدنه وقتی اهمیت پیدا می کند که قرار به تعمیر و یا تمیزکاری شیر باشد. شیر توپی نیازی به روانکار ندارد.

در این مقاله قصد داریم بیشتر با ولوهای توپی و انواع آنها آشنا شویم. تفاوت اصلی بین شیر توپی فولادی و شیر توپی استنلس استیل در متریال به کار رفته در جنس بدنه وکاربرد آنها می باشد.

بال ولو ثبت نام

بدنه شیر اصلی ترین قسمت شیر است که تحت فشار می باشد. در این نوع یک قسمت برامدگی در داخل بدنه به صورت ریخته گری تعبیه می گردد و درهنگام بسته شدن ولو ، دیافراگم بر روی این برامدگی می نشیند و عبور جریان را محدود می کند.

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی همدان (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *