ناگفته های مریم ایراندوست درباره بی سر زنان از تیم ملی فوتبال بانوان / همایش

[ad_1]

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: کادر فنی تیم ملی فوتبال بانوان هنوز حقوقی از فدراسیون فوتبال دریافت نکرده است. ابتدا فکر می‌کردیم کنفرانس پولی ندارد، اما پس از افشاگری دیدیم که علاوه بر حقوق، موافقان و مخالفان نیز پاداش خوبی دریافت می‌کنند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال بانوان ایران دیگر تعطیل نخواهد بود و در مقاطع مختلف در اردو خواهد بود، اما پس از بازگشت از جام ملت‌های آسیا تعطیل می‌شود و با توجه به کنفرانس، احتمالا تعطیلی ادامه دارد. ضمن اینکه در پرداخت حقوق کادر فنی تیم ملی بانوان نیز مشکل وجود دارد. فدراسیون با کادر فنی قرارداد بسته است اما به گفته سرمربی هنوز یک میلیون تومان دریافت نکرده اند. انتقادات از این موضوع با درز میلیاردها و پاداش ها به مردان و مسئولان تیم مردان افزایش یافت.

مریم ایراندوست با ایسنا گفت و گو کرده و در ادامه مشروح مسائل مختلف از جمله وضعیت تیم ملی و پرداخت نشدن دستمزد کادر فنی را می خوانید.

بعد از جام ملت ها به تیم ملی بانوان گفتند مثل گذشته تعطیل نمی شود اما در این مدت اردو برگزار نشد، دلیلش چه بود؟

این به خاطر اتفاقات و تغییراتی است که در فدراسیون فوتبال رخ داده است و زمان لازم برای تصمیم گیری است. شاید نظرها تغییر کند و من از این موضوع اطلاعی ندارم، اما قرارداد کامل من تا 19 مارس 2014 بود و نمی دانم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

آیا برای تعیین تکلیف تیم ملی و برگزاری اردو قبل از اتمام قراردادتان اقدامی کرده اید؟

خانم نادره درودیان و خانم مهدیه محمدخانی از کمیته بانوان همایش در ادامه. چون در 25 بهمن فیفادی داشتیم سعی کردند گروهی را دعوت کنند که متاسفانه گروهی نیامد. صحبت از ارائه برنامه ها شد اما چیزهایی بود که همه چیز را تحت الشعاع قرار داد.

بعد از فسخ قراردادتان درباره تمدید قرارداد و ادامه همکاری صحبتی نکردید؟

در حال حاضر شرایط برگزاری کنفرانس مشخص نیست، در واقع به دلیل وظیفه ای که به عنوان مربی تیم ملی داشتم، کتابچه ای درباره 10 ماه حضور تیم ملی و تورنمنت هایی که برگزار کردیم تهیه کردم و در جلسه ای ارائه کردم. با خانم موسوی و میرشاد ماجدی. صحبت از این بود که تیم تسلیم نمی شود و بهتر از همیشه می توان به آن پرداخت. فکر می کنم در 3 مارس 2014 صحبت کردیم، اما بعد از آن صحبت زیادی نشد.

واکنش معاون رییس جمهور به فوت بنی صدر - خبرگزاری تابناک
خواندن

ناگفته های مریم ایراندوست درباره بی سر زنان از تیم ملی فوتبال بانوان / همایش

چند روز پیش در واکنش به افشای پاداش های میلیونی کنفرانس، متنی منتشر کردید مبنی بر اینکه هنوز دستمزد کادر فنی را نگرفته اید، آیا کادرفنی شما با همایش به توافق رسیده است؟

آره، یکی از بحث های ما این بود که قرارداد کادر فنی را ببندیم که در گذشته گاهی بعد از مسابقات و مسابقات قرارداد بسته می شد. خوشبختانه این بار کنفرانس پیش از بازی قرارداد امضا کرد اما متاسفانه هیچ رقمی به کادر فنی و سرپرستان پرداخت نشد. من هیچ پولی دریافت نکردم.

در زمان عزیز خادم این اتفاق افتاد یا بعد از آن؟

بحث ما شخصی نیست. با 12 کادر فنی و سرپرست با فدراسیون فوتبال قرارداد بسته ایم اما در 10 ماه فعالیت خود یک میلیون دریافت نکرده ایم. در مورد پاداش تیم ملی نیز 23 نفر به ازای هر نفر 27 میلیون تومان دریافت کردند اما جایزه کادر فنی بین 6 تا 27 میلیون بود که از 12 نفر فقط هشت نفر پرداخت شدند.

با 12 کادر فنی و سرپرست با فدراسیون فوتبال قرارداد بسته ایم اما در 10 ماه فعالیت خود یک میلیون دریافت نکرده ایم. در مورد پاداش تیم ملی نیز 23 نفر به ازای هر نفر 27 میلیون تومان دریافت کردند اما جایزه کادر فنی بین 6 تا 27 میلیون بود که از 12 نفر فقط هشت نفر پرداخت شدند.

در مورد شهره موسوی نایب رئیس بانوان فدراسیون فکر می کنید می تواند به فوتبال بانوان کمک کند؟

فعالیت های مساوی را قبل و بعد از جام ملت ها به دو قسمت تقسیم می کنم. قبل از صعود همه چیز خوب پیش رفت و موسوی آمد و از اردیبهشت تا اکتبر کمک کرد اما با اتفاقات بعدی اوضاع پیچیده تر شد. نمی توانم در مورد آینده صحبت کنم. مسئولان و مدیران باید تصمیم بگیرند که چه اتفاقی می افتد.

جوزپ بورل: ایران به توافق نیاز دارد - اقتصاد آنلاین
خواندن

با شرایط پیش آمده و فسخ قرارداد با فدراسیون همچنان سرمربی تیم ملی محسوب می شوید؟

من چه مربی ملی باشم و چه نباشم قطعاً در فوتبال بانوان وظایفی دارم. من به ورزشگاه می آیم و مسابقات را تماشا می کنم چون قراردادی ندارم. ما نباید بازی فوتبال را رها کنیم، بلکه باید به بازیکنان انگیزه دهیم تا به جلو بروند.

پس وقتی سرمربی تیم ملی را می بینید به ورزشگاه می روید و بازیکنان را تماشا می کنید؟

بله همین الان

نظر شما درباره برکناری آقای عزیزی خادم و اتهامات فساد مالی به ایشان چیست؟

فکر می کنم بهتر است هر خانواده ای مثل هر خانواده دیگری در همایش مشکلات خود را حل کند، اما از ابتدای تشکیل تیم ملی بانوان در فروردین ماه، جا دارد از آقای عزیزی خادم تشکر کنم که همیشه از تیم حمایت کردند و خدمات ویژه ای را ارائه کردند. شرایط کشک. امکانات، احترام و ارزشی که تیم ملی فوتبال دریافت کرده با همه دوران ها متفاوت است.

ناگفته های مریم ایراندوست درباره بی سر زنان از تیم ملی فوتبال بانوان / همایش

اگر سرمربی جدید اینطور روی فوتبال بانوان تمرکز نمی کرد، دوست داشتی با تیم ملی همکاری کنی؟

من ایده های خودم را دارم. شرایط آنطور که باید در سال های گذشته خوب نبود و من در بخش دیگری کار کردم و سعی کردم در آکادمی یا باشگاه ملوان خودم بازیکن بسازم. در این مورد هم همه چیز به تعویق می افتد تا بتوانیم تصمیمات منطقی بگیریم.

حداقل قرارداد پرسنل صیادی 4 میلیون تومان با کسر مالیات است. قرارداد من به عنوان سرمربی تیم ملی 20 میلیون تومان است که با کاهش 2 میلیون تومانی مالیات ماهانه به 18 میلیون تومان می رسد. در واقع نه تنها تاکنون یک میلیون تومان دریافت نکرده ام، بلکه هشت میلیون برای ایاب و ذهاب پرداخت کرده ام.

با شرایط فعلی نگران تیم ملی نیستی؟

اگر اشراف تسلیم نشوند، امیدی به آینده نیست
خواندن

الان که تیم ملی هواداران خودش را دارد حتی مسئولان هم به فکر فوتبال هستند و من ابایی ندارم که هوادار فوتبال شوم. رسانه ها نیز فوتبال زنان را به خوبی پوشش می دهند. بنابراین از اینکه اتفاق بدی برای تیم رخ داد، پشیمان نیستم. مطمئنم تیم ملی با یا بدون من جلو می رود.

زمانی که سرمربی تیم ملی بودید مثل گذشته به سوالات فوتبالی پاسخ انتقادی نمی دادید، به خاطر محرومیتتان از تیم ملی بود یا دلیل دیگری داشت؟

چنین چیزی وجود نداشت. پست و استوری گذاشتم و تماشاگران که آمدند نوشتم امیدوارم روزی بلیت بگیریم و راحت وارد ورزشگاه آزادی شویم. و وقتی ماجرای حقوق را گفتم 10 ماه گذشته بود اما هنوز پرداخت نشده بود. قبل از این افشاگری فکر می‌کردیم که کنفرانس پولی ندارد، اما بعد از افشاگری دیدیم که علاوه بر حقوق مثبت و منفی، پاداش‌های خوبی نیز وجود دارد. به نوعی به عنوان سرمربی تیم وظیفه داشتم از کادر فنی تیم حمایت کنم.

ناگفته های مریم ایراندوست درباره بی سر زنان از تیم ملی فوتبال بانوان / همایش

آیا کل حقوق شما با کل پاداش های پرداخت شده برابری می کند؟

حداقل قرارداد ما 4 میلیون تومان در ماه با کسر مالیات است. قرارداد من به عنوان سرمربی تیم ملی 20 میلیون تومان است که با کاهش 2 میلیون تومانی مالیات ماهانه به 18 میلیون تومان می رسد. در واقع نه تنها تاکنون یک میلیون تومان دریافت نکرده ام، بلکه هشت میلیون برای ایاب و ذهاب پرداخت کرده ام.

صحبتی از زمان پرداخت هزینه ها توسط کارکنان وجود ندارد؟

فعلا نه، اما امیدوارم تا قبل از تابستان حقوق ما پرداخت شود.

اخرین حرف

امیدوارم رسانه ها مانند جام ملت ها از تیم ملی حمایت کنند و امیدوارم با هیچ عواقب و اتفاقی که در پی خواهد آمد دلسرد نشوند. چون بازی فوتبال بانوان ما پر جنب و جوش نیست، حمایت مالی نمی شود، خیلی خلوت است، فقط تشویق رسانه ها و مردم است.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

مطلب پیشنهادی

حداقل میزان تزریق کرونری از 5 تا 12 سالگی / شرایط تزریق دوز چهارم

[ad_1] رئیس اداره بیماری های قابل پیشگیری با واکسن وزارت بهداشت با اشاره به شرایط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *